איור ואנימציה בממשק משתמש

יותר ויותר אתרים ואפליקציות מבינים את הכוח של איור ואנימציה בממשקי משתמש. אם זה באייקונים מונפשים, איור בראש האתר, או אפילו לוגו מונפש. בדרך זאת אפשר לשפר לא רק את הפונקציונליות של הממשק אלא גם להעצים את החיבור הרגשי של המשתמש לאתר או לאפליקציה.


התמצאות בממשק

אייקונים ואיורים יכולים להפוך את הניווט בממשק לאינטואיטיבי וברור.

בממשקי משתמש, בהם אינטראקציות בסיסיות צריכות לרב לקחת שניות בלבד, ההיבט הזה חשוב למדיי והוא הסיבה המרכזית להמיר חלק מקטגוריות התוכן בגרפיקה.


להגביר את המודעות למותג

אפשר לראות היום דוגמאות לחברות רבות שבחרו למתג מחדש את המותג שלהם עם שפה איורית מוקפדת וייחודית שהפכה להיות מזוהה עם החברה. החיבור בין איורים למותג עוזרים ליצור מותג זכיר שבולט על פני המתחרים שלו ומשפר את חווית המשתמש. הצורה הכי נפוצה לשילוב איורים היא כאשר הם שלובים בזהות המוצר ומלווים את מערך ה-MARKETING של המוצר. בדרך כלל נראה אותם באתר ובפרסומים וברשתות החברתיות.


אגב, זו גם הסיבה שחברות רבות משתמשות באיורים עבור כתבות בלוג, ובדפי הנחיתה שלהם.

ככה אפשר לכוון את האיור מתוך התחשבות בהעדפות של קהל היעד ולאזן את ההעדפות האלו עם יעדים עסקיים או רעיונות העומדים מאחורי פרויקט. פלטות צבעים, טרנדים, דמויות מאויירות והומור יכולים לקלוע בול לטעמם של המשתמשים שלכם. איורים אינפורמטיביים ומעוצבים לפי טעמם של קהל היעד מתקבעים היטב בזיכרון ארוך הטווח ומושכים את הקהל שלכם לחזור שוב ושוב למוצר שלכם.


איור מהווה עזר ויזואלי לממשק המשתמש

איור הוא דרך אפקטיבית להעביר מידע או רעיון במבט חטוף בלבד, בעזרת איור אפשר להעביר הרבה מידע ולחסוך במילים. איור עובד טוב במיוחד אם עולם התוכן שלכם מורכב ומסובך מדי להסבר בשביל המשתמש הפשוט או במידה ואין לכם תמונה מספיק משכנעת להראות.


בלינג בלינג בלינג

כשאיור מוצא חן בעיננו, גורם לנו לעונג, קולע בול באיזה נקודה פנימית. נוצר משהו דומה לשחרור של אנדורפינים במוח וזה מעורר בנו תחושה זהה לתגמול. אפשר לזהות אותו בצליל או בתחושת ה*בלינג* כמו שאנחנו אוספים מטבע במשחק או כמו האנימציה הקטנה בחייזר של REDDIT שמופיעה כאשר עושים ריפרש בעמוד. איורים, אנימציות וסאונד הם חלק בלתי נפרד וחיוני ליצירת הרגעים היפים האלה.

איורים שמצליחים ליצור עונג מכניסים תוכן ואופי למוצר שהיה יכול להיות אפור או סתמי ללא זה והרבה פעמים הם אלו שגורמים לנו להתחבר אליו, להיות נאמנים לו גם על פני מתחרים אחרים בשוק.

לספר סיפור אחר

בפשטות רבה, בשביל לספר סיפור כמו שצריך המספר צריך לחבר פיסות מידע שונות וללכד אותן לסיפור אחד. רק ככה החוויה תהיה זכירה והחיבור בין חלקי הסיפור יתקבע. הגישה הזו יעילה ביותר בשיווק וגם בעיצוב חווית משתמש. במקרה כזה, איור יכול להיות הדבק המאחד בין החלקים השונים.


#UIUX #איורבמוצריםדיגטלים #אנימציה #איור #חשבוניתירוקה #איורלבלוג #אייקוניםמונפשים #גיפים

©2020 Peanuts Creative Studio.

Say Hi

hi@peanutstudio.co.il

Noa - +972-54-9732390

Come Visit

Derech Ben Gurion 38

5 floor - Ramat Gan, Israel

Follow Us

  • Instagram
  • Facebook
  • linkdin